OVER 3,000 5-STJERNERS ANMELDELSER

TA KJEDEQUIZEN OG FÅ 15% RABATT

GRATIS FRAKT + 30 DAGER RETUR

FAQ

Vi i NORTH er her for deg og svarer på alt du lurer på. Vi har satt sammen de vanligste spørsmålene sammen med svar for din bekvemmelighet. Hvis du har et spørsmål som ikke er spesifisert nedenfor, er du velkommen til å kontakte oss når som helst via e-post (support@icefromnorth.no) eller via chat.

FAQ

Hvordan legge inn en bestilling?

Velg ønsket produkt og trykk på Legg i handlekurven. Du kan fortsette å handle eller å gå videre til kassen. Ved kassen kan du enten logge på kontoen din, opprette en konto eller bruke kassen som gjest.

Kan jeg betale senere?

Så klart! Vi gir deg muligheten til å enten del betale eller betale senere. Bare husk å velge Klarna i kassen.

Har du garanti?

Ja i 2 år fra kjøpsdatoen, vi tar vare på produktet ditt hvis det oppstår skade på materialet. Bare kontakt oss, så sender vi deg en erstatning.

Vennligst merk: Denne garantien dekker ikke tapte gjenstander, riper som følger med normal slitasje, feil bruk eller oppbevaring av produktet ditt, og enhver modifikasjon av produktet utført av en tredjepart.

Hvilken størrelse bør jeg velge?

Det er helt opp til din preferanse og smak når det kommer til kjeder. Samtidig er det viktig for oss at du velger riktig størrelse på våre andre produkter. Les vår størrelse guide og velg den perfekte.

pages/storrelsesguide?

Prøv den ut i løpet av 14 dager, passer den ikke? send oss en e-post på support@icefromnorth.no og vi vil ordne opp en kostandsfritt bytte.

Kan jeg kjøpe North-smykker på andre nettsteder?

Ekte NORTH-smykker kan kun kjøpes fra www.icefromnorth.no. Det har kommet til vår oppmerksomhet at det er mange imiterende nettsteder som hevder å selge lignende deler, ved å bruke bildene eller videoene våre. Dette er faktisk svindelnettsteder.


Ting å vurdere:

1. Mye lavere priser. Imitatorer har en tendens til å lokke deg inn med en attraktiv pris, for å gjøre opp for troverdigheten, hvis det er for godt til å være sant er det sannsynligvis. De vil bruke et materiale av lav kvalitet og/eller pletteringsfinish som vil påvirke varens levetid og kvalitet betydelig.


2. Leveringstider som er uutholdelig lange. Dette indikerer at selskapet er dropshipping som vil la deg vente i flere måneder på å motta varen direkte fra en fabrikk, vanligvis fra Kina.

3. Uklare og/eller kompliserte returregler. Dropshipping-nettsteder gjør det svært vanskelig å returnere varen din og vil ofte be om at du returnerer den til Kina, noe som kan være kostbart og risikabelt.

Hva gjør jeg hvis et produkt er utsolgt?

For produkter som er utsolgt, vennligst finn 'varsle meg når tilgjengelig' -knappen på produktsidene og legg til e-postadressen din i ventelisten. Når produktet er på lager igjen, vil du bli varslet via e-post.

Retur & Bytte

HVA ER NORTH'S RETURNERINGSPOLITIK?

Kundetilfredshet er vår prioritet nummer en. Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd, vil vi gjerne utstede en refusjon, bytte eller NORTH-butikkkreditt for varer som returneres innen 14 dager etter levering. Alle returer og bytter må gå gjennom vår returportal for å bli akseptert. Alle returer må ledsages av originalemballasjen og må være uendret, ubrukt og i videresalgbar stand for å kvalifisere for refusjon. Varer mottatt etter 14 dager vil ikke bli akseptert for retur eller bytte.

Vennligst merk: Det er INGEN returer eller bytter på solide gullprodukter eller spesiall tilpasset (Custom) produkter, på grunn av det faktum at hver del er laget på bestilling. Når noen av våre solide gullprodukter kommer i produksjon, kan det IKKE kanselleres. Vi er ikke ansvarlige for personlige gjenstander som ved et uhell returneres til North. *Merk: Kunder som befinner seg på militærbaser er ansvarlige for sine egne returkostnader, men vil bli refundert i North-butikkkreditt.

HVORDAN OPPRETTER JEG EN RETUR ELLER BYTTE?

For å starte en retur eller bytte, vennligst besøk vår returportal. Hvis du trenger ytterligere hjelp, kan du starte en live chat med en av våre eksperter eller sende en e-post til vårt kundestøtteteam på Support@icefromnorth.no.

HVORDAN RETURNERER JEG EN GAVE?

Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og epost-adressen fra personen du mottok gaven fra og gå gjennom returportalen vår.

BESTILLING & FRAKT

HVORDAN SPORER JEG BESTILLINGEN MIN?

Vi vil varsle deg via kontaktmetoden som er registrert med alle relevante fraktoppdateringer og sporingsinformasjon når bestillingen din er behandlet. Dette tar vanligvis 1-3 dager, ikke inkludert helger eller helligdager.

Hvor raskt blir bestillingen min behandlet?

Vi behandler alle bestillinger innen 1-3 virkedager etter at bestillingen ble plassert, og så snart betalingen er bekreftet. Virkedager er mandager til fredager, unntatt helligdager. Vær oppmerksom på at vi ikke behandler, sender ordre på lørdager og søndager eller på helligdager.

Bestillinger som er plassert i disse dager behandles påfølgende virkedag. Levering er avhengig av operatørene våre (Post Nord) og kan være utsatt for værforsinkelser.

Bestillinger kan ta lengre tid enn vanlig i salgssesonger som Black Friday, Cyber ​​Monday og andre.

Hvis bestillingen din tar lengre tid, kan du sende oss en e-post på support@icefromnorth.no

Kan jeg kansellere eller endre bestillingen min?

Vi behandler og fullfører bestillinger så raskt som mulig. Hvis du har noen endringsforespørsler eller trenger å avbryte, vennligst kontakt umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen på support@icefromnorth.no. Vi kan ikke garantere at vi vil kunne kansellere eller endre, men vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme alle forespørsler.

SENDER DU INTERNASJONALT OGSÅ?

Ja, vi sender over hele verden og bruker en rekke transportører valgt spesifikt for raskest mulig leveringshastighet.

HVORDAN KVALIFISERER JEG FOR GRATIS FRAKT?

Hos North tilbyr vi GRATIS standardfrakt for innenlandske bestillinger over 1500 kr.

HVA HVIS JEG VIL ENDRE ELLER KANSELLERE BESTILLINGEN MIN?

Hvis du trenger å endre eller kansellere bestillingen din, vennligst kontakt oss umiddelbart via live chat eller på support@north.no. Dessverre, når bestillingen din har blitt behandlet, kan vi ikke gjøre noen endringer eller kanselleringer.

HVIS JEG BESTILLTE FLERE VARER, KOMMER DE ALLE PÅ EN GANG?

Hvis du bestiller flere varer kan du få flere leveranser. Dette gjelder spesielt hvis du bestiller fra vår custom kolleksjon, da vi lager hver del etter bestilling og ønsker at du skal motta produktene dine så raskt som mulig. Vi sender deg en forsendelsesbekreftelse på e-post for hver forsendelse, slik at du vet nøyaktig hva du kan forvente og når du kan forvente det.

HVA SKJER HVIS BESTILLINGEN MIN RETURNERES TIL AVSENDER?

Vennligst kontakt oss via live chat eller på Support@icefromnorth.no slik at vi kan bekrefte den riktige adressen din og behandle en erstatningsbestilling for deg.

PRODUKTER & PASSFORM

HVA GJØR VÅRE KJEDER SÅ SPESIELLE?

Kjedene våre er designet og laget med besatt oppmerksomhet på detaljer og toppmoderne presisjon av de beste smykkeprodusentene. NORTHs prosess for gullbinding inneholder et mye tykkere lag med gull enn standardprosessen, noe som gir delene deres langvarige farge, glans og holdbarhet. For det andre, mens store merker i vår bransje markerer produktene sine 8-10 ganger den faktiske kostnaden, valgte vi å gjøre ting annerledes. For å gjøre luksus tilgjengelig, har vi bygget relasjoner med de beste produsentene over hele verden og selger direkte til deg. Våre smykker er håndlagde med samme toppmaterialer og kvalitetshåndverk som andre luksussmykkemerker, men uten de tradisjonelle markeringene.

ER NORTH-KJEDER LAGET MED EKTE GULL OG EKTE SØLV?

Ja, hos NORTH jobber vi kun med materialer av høyeste kvalitet og mest holdbare, inkludert solid gull og sterling sølv. Lær mer om materialene våre.

HVA ER FORSKJELLEN MELLOM GULLBUNDNE VS GULL BELAGT?

Alle NORTH-kjeder er produsert med kun den høyeste kvalitet og mest holdbare edle metaller fra solid gull til sterling sølv. Våre gullbundne kjeder er laget ved å belegge en solid sterlingsølv eller rustfritt stål kjede 3-5x i ekte gull. Dette er en veldig kostbar og omhyggelig prosess utført i Italia av ekspert juvelerer. De fleste konkurrentene tilbyr billige gullbelagte kjeder med et tynt lag gull malt over stålet.

HVORDAN PASSER JEG PÅ MIN NORTH GULLKJEDE?

Våre brikker er laget for å vare evig. Så, bruk ofte. Oppbevar stykket ditt i en ziploc-pose eller i NORTH-vesken for å holde oksygen i sjakk. Tørk med et håndkle etter å ha blitt våt. Les mer her.

HVORDAN VET JEG HVILKEN KJEDE STØRRELSE/LENGDE ER BEST FOR MEG

Vi tilbyr våre kjeder i en rekke lengder: 16, 18, 20 og 22. Ved å besøke en produktside vil du finne en størrelsesguide for kjedelengder som viser disse forskjellige lengdene. Hver kjede tilbys i begrensede størrelser basert på popularitet og stil.

KAN KJEDEN MIN BLI VÅT?

Vi jobber kun med høyeste kvalitet og mest holdbare materialer fra solid gull til sterling sølv. Du kan få kjedet vått. Som alle edle metaller, vil du holde deg unna sterke kjemikalier for å opprettholde varig glans og holdbarhet. Vi anbefaler at du tørker produktene dine så snart som mulig ved å bruke et tøyhåndkle etter å ha blitt våt. Les mer her.

KAN JEG TRENE I KJEDEN MIN?

Kjedene våre ble laget for å vare livet ut. Du kan trene i kjeden din, men som alle edle metaller, for å opprettholde varig glans og holdbarhet, vil du ønske å holde unna sterke kjemikalier. Vi anbefaler at du tørker produktene dine så snart som mulig ved å bruke et tøyhåndkle etter å ha blitt våt. Les mer her.

Handlekurv

Ingen flere produkter tilgjengelig for kjøp

Handlekurven din er tom for øyeblikket.