TA QUIZEN FOR Å FINNE DIN PERFEKTE GAVE

48H EKSPRESSLEVERING

HVILKE LEVERINGSALTERNATIVER HAR ICE FROM NORTH?

 Gratis Standard Frakt (Post Nord) 

    • Gjennomsnittlig leveringstid 4-7 virkedager.
    • Ditt estimerte leveringstid finner du videre i kassen.

    Ekspress Frakt (Post Nord) 

    • Gjennomsnittlig leveringstid 2 virkedager.
    • GRATIS EXPRESS FRAKT FRA 2000 KR

    Virkedager er mandager til fredager, unntatt helligdager. Var oppmerksom på at vi ikke behandler, sender ordre på lørdager og søndager eller på røde dager. Bestillinger som er plassert i disse dager behandles påfølgende virkedag. Levering er avhengig av operatørene våre (Post Nord) og kan vare utsatt for værforsinkelser. Bestillinger kan ta lengre tid enn vanlig i salgssesonger som Black Friday, Cyber Monday og andre.

    I løpet av salgsperioder prøver vi vårt beste for å få alle bestillinger sendt i tide. På grunn av stor etterspørsel beklager vi på forhånd hvis det oppstår forsinkelser.

    BRUKERSTØTTE

    For ytterligere informasjon om transportører, leveringstider og sporingsinformasjon kan du sende inn en forespørsel til vårt kundestøtteteam.
    Support@icefromnorth.no
    Vær oppmerksom på at når bestillingen din er sendt og levert til ditt nærmeste Postnord butikk, er NORTH ikke lenger ansvarlig for tap eller skader. Det er kundens ansvar å følge sporingsinformasjonen som er oppgitt og kontakte den respektive posttjenesten (Postnord)for å sikre en sikker og rettidig levering av kjøpet. Vi vil hjelpe deg med å gjenopprette en vare etter beste evne, men vil ikke gi en erstatning eller refusjon før varen returneres vellykket eller det kan gis bekreftelse på at varen returneres.

      FAQ

      SENDER DU INTERNASJONALT?

      Ja, vi sender over hele verden og bruker en rekke transportører valgt spesifikt for raskest mulig leveringshastighet.

      HVA HVIS JEG VIL ENDRE ELLER KANSELLERE BESTILLINGEN MIN?

      Hvis du trenger å endre eller kansellere bestillingen din, vennligst kontakt oss umiddelbart via live chat eller på support@icefromnorth.no Dessverre, når bestillingen din har blitt behandlet, kan vi ikke gjøre noen endringer eller kanselleringer.

      HVA SKJER HVIS BESTILLINGEN MIN RETUNRES TIL AVSENDEREN?

      Vennligst kontakt oss via live chat eller på support@icefromnorth.no slik at vi kan bekrefte den riktige adressen din og behandle en erstatningsbestilling for deg.

      Handlekurv

      Ingen flere produkter tilgjengelig for kjøp

      Handlekurven din er tom for øyeblikket.