GRATIS FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER I NORGE.

OVER 4,000 5-STJERNERS ANMELDELSER

TA QUIZEN FOR Å FINNE DIN PERFEKTE KJEDE

Kunde Support Representant

Vil du være med på reisen og utvikle en av Norges største butikker innenfor urbane smykker? Motiveres du av å se at hardt, målrettet arbeid fører til resultater? Vår Nettbutikk får stadige flere kunder og vi har behov for en som kan ta imot dems henvendelser. Vår virksomhet er ikke helt som alle andres. vi har stor tro på et godt arbeidsmiljø med en større grad av frihet for den enkelte. På den måten får våre ansatte utløp for sin kreativitet og kan vokse sammen med bedriften. 

Stillingsansvar for kundestøtte Representant:

  • Besvarer forespørsler ved å klargjøre ønsket informasjon ved å undersøke, finne og gi informasjon til kunder.
  • Løser problemer ved å avklare problemstillinger, undersøke og utforske svar og alternative løsninger, implementere løsninger og eskalere uløste problemer.
  • Oppfyller forespørsler ved å tydeliggjøre ønsket informasjon; fullføre transaksjoner og videresende forespørsler.
  • Forbedrer organisasjonens omdømme ved å godta eierskap for å oppfylle nye og forskjellige forespørsler, og utforske muligheter for å tilføre verdi til jobbprestasjoner.

 

Kundestøtte Representative Kvalifikasjoner/ferdigheter:

  • Utmerkede verbale kommunikasjonsevner
  • Telefon ferdigheter
  • Vennlig og hyggelig
  • Dataregistreringskunnskaper
  • Skrive- og tekstbehandlingsferdigheter
  • Dokumentasjonsevner
  • Aktive lytteferdigheter
  • Nøyaktig
  • Problemløsning ferdigheter

Utdannings- og erfaringskrav:

  • Videregående vitnemål
  • Ett til to års erfaring med callsenterrepresentant

 

 

|||Oslo, Norway|||Customer Satisfaction||||||9GXKIn~EpCAtcOQK|||FULL_TIME|||NOK|||HOUR|||range|||200|||180|||230|||true

Handlekurv

Ingen flere produkter tilgjengelig for kjøp

Handlekurven din er tom for øyeblikket.